Hoppas innerligt!

Dagen har spenderats med syrran och Kendra. Vi tog barnvagnarna ut till Ikano och traskade runt :) Hittade himla söta saker inne på Åhléns, handlade ett par saker inne på H&M och lunchade inne på IKEA! Köttbulletallrik och barnmat blandat om vartannat. Mycket gott, och fyra mätta magar senare gick vi hemåt.

Fredrik kom hem med goda nyheter och nu håller vi tummarna hårt! Hoppas verkligen att det går vägen! :)
Och jag vet hur tråkigt det är att vara så hemlig men jag lovar att berätta när det är mer aktuellt! Lovar :)


Kommentarer
Postat av: Emha

Ja det kan jag tänka mig att man gör för var dag som går :-)

Jodå magen blir bara större & större, men man får stå ut ett tag till iaf :-) Längtar galet mycket!

Jaa vi ska ha en liten pojke vi också :-) <3 Kramar

2011-01-20 @ 10:55:19
URL: http://onlyemha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0