Vilket väder!

Vaknade vid sex av att William ville ha mat. Första gången som han sover hela natten, det gör mamma glad :) Trots det somnade vi om för jag går inte upp så tidigt om jag inte måste! Som på söndag, då har vi tvättstugan den tiden, det är sinnessjukt! Längtar till den dagen då man slipper allt som har med den att göra!

Fredrik och jag var på möte med banken igår och fick härliga besked. Undertiden var William hos moster och Kendra, i trygga händer med andra ord. Kändes lite konstigt att inte ha honom hos sig, men vi var tillbaka bara någon timme senare och syrran kan ju det där så.. :) Man får väl lov att sakna honom när han är så liten?

Vi tog en pizza tillsammans med familjen Sundberg innan vi tog bilen till Biltema. Köpte på oss saker till Golfen som ska lagas i veckan så den kan börja rulla igen för just nu har den tyvärr körförbud. Det är som alltid när besiktningen närmar sig, men den går himla bra resterande delar av året. Konstigt det där?!

Och vad händer idag då?! Snöar till förbannelse gör det så jag vet inte om jag vill ut och gå i det här vädret annars hade det varit prio ett, men det kanske avtar..  :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Härliga besked? :) Vad händer, nyfiken i en strut! Måste ses snart!! Kraam på er alla tre

2011-01-25 @ 16:28:31
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Emha

Vad skönt att han sov hela natten :-) Kan behövas kan jag tänka mig.

Och vad bra att det gick bra hos banken, nytt boende på g kanske? Hehe, ajja, ni berättar väl när ni är redo ;-)

2011-01-26 @ 07:10:21
URL: http://onlyemha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0