God fortsättning!



Gott nytt år får man nog lov att säga :) Jag lever och mår bra. Har händerna fulla men njuter varje sekund.

Det är någonting utöver det vanliga att bli mamma för första gången har jag lärt mig under dom här dagarna. Tiden springer iväg och dagarna tar slut fortare än väntat. Nätterna är vissa gånger nästan sömnlösa och enerignivån är nere på noll, trots det lyckas man hålla igång på dagarna. Det är helt makalöst! :)

Fredrik är toppen! Han finns där hela tiden och hjälper till med allt han möjligtvis kan hjälpa till med och lite till. Och när lillprinsen sover passar vi på att mysa tillsammans, slappna av och ge oss själva lite tid.

Det är så härligt att vara en familj och William är världens bästa kille. Han är så snäll och söt ♥

Kände att första inlägget för 2011 kanske var på tiden att publicera nu, fem dagar in i januari :)

God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Millah

Det är nog ingen som förväntat sig daglig uppdatering från dig just nu. =) Men det är kul att du skrivit, iallafall jag har väntat på det. =)



Pussa William från oss! <3

2011-01-06 @ 13:24:53
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

William är så otroligt sööt! Ni har världens goaste lilla kille och jag är så glad för er skull.

Nu går jag i ärligheten och längtar ihjäl mig själv efter dom där stunderna!

Många kramar

2011-01-07 @ 13:55:36
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0