30 juli, usch!


Alla dessa insekter tar död på mig!
Myggbett som kliar till förbannelse. Flugor som surrar tålamodet ur en och som till råga på allt tar en snabbvisit i munnen min!!? :O Det är sant! Satt och lekte med William och precis när jag var på väg att nysa flög den in. Ni vet när man tar det där snabba andetaget som är början på hela nysningen, då passade det aset på! Äckligt! HAHA! Och nu sitter jag och kliar sönder ett myggbett på benet bara för att det blir så snyggt efteråt....

Så vad händer en lördag som den här, i mitten på semestern?! Bra fråga :) Får besök av syrrans familj närsom och sen utgår vi därifrån skulle jag tro :) Hoppas ni får en fin dag  ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Instämmer! Sommaren är bra på alla sätt och vis men fy för alla kryp! Vi har invasion av bananflugor i köket nu och jag hittar inte vart dem kommer ifrån. Blir galen!!

Hoppas allt är bra med er annars och ni verkar ha köpt ett himla fint och mysigt hus!

2011-07-30 @ 15:27:04
URL: http://muntriksbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0