2 juli, olojala as!!

Idag är en bättre dag än igår!! Helvetesjävlafittskit-dag för att sumera gårdagen! 
Blir arg och besviken och ledsen. Vilka nötter... Så, nu fick jag ur mig lite ilska :/

Igår for vi fram och tillbaka jag och William. Mamma hämtade oss efter åtta, vi lämnade henne på jobbet, åkte hem till pappa och syrran och åt frukost, åkte till BVC och sen vidare till syrran lite fort. Efter det åkte vi och hämtade mamma på jobbet och sen hem till dom igen. Fredrik kom dit efter jobbet och sen blev kvällen spenderad där med, kom inte hem förrän klockan var över tre! Vilket märkes imorse då jag var DÖÖÖD! :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Tack själva, underbara ni! <3

2011-07-04 @ 01:45:03
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0