5 juli



Imorgon är min kärlek ledig
för att sen bara jobba fyra dagar innan han blir pappaledig :) Då blir det semester i sex veckor för vår del och jag längtar ihjäl mig! Det ska bli så otroligt härligt!!

Ska tillbringa en vecka på Öland tillsammans med Fredriks familj och sen är ingenting bestämt, vi tar väl dagarna som dem kommer. Fönsterrenovering, trädgårdsarbete och sol och bad. Kålmården? Gränna? Någon dagsutflykt kan det nog bli :) Syrran och jag är sugna ialla fall, vi har haft all tid i världen att fundera ut tänkbara semesterutflykter. Det blir så när man är mammaledig och bebis sover :)

Idag har två hantverkare varit här och kollat upp läckan i köket, det visade sig att det var kruttorrt under kökstaket???! Förstår ingenting! Kommer hit en gubbe som ska kolla fukten nu när det är öppet upp till isoleringen och rören och sen får vi utgå därifrån. Tji fick vi på ett positivt sätt :)

Sitter just nu vid varsin dator och muppar! Poker och bloggar :) Lilleman sover sen en tid tillbaka och det är väl bara en tidsfråga tills vi hoppar i säng vi med ;) HAHA! Godnatt  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0