3 juli, värmeutslag



Det är ju sinnessjukt vad det är varmt!
Funderar skarpt på att hoppa i poolen och svalka mig innan jag somnar! Vad är det med vädret?! Eller kan det vara för att datorn ligger i knät tro?!

Fredrik har jobbat hela helgen och imorgon är det måndag. Kul helg tänker ni?! Och det har den varit, trots att jag agerat gräsänka :)  Lördagen spenderades hos syrran och hennes familj tillsammans med mina andra syskon och deras kära. Allt för att jävlas med mig ;) Naerå, det var nice! Grill och kortspel och några kalla.

Idag har jag kollat på min nya favoritserie, och ni vet vilken det är I suppose :) Eftermiddagen bjöd på fika med underbart sällskap och en stund senare kom älsklingen hem. Ikväll har vi kollat på film, True Grit, inte den bästa filmen i världshistorien men med ett glas vin till var den inte så tokig ;)

Nu är det snart dags för sängen och av någon konstig anledning har jag slutat svettas..? Godnatt!  ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Vilka fina killar du har, vi är båda lyckligt lottade med så fina familjer.

2011-07-04 @ 16:56:28
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0