22 juni, födelsedagskalas




Idag fyller världens bästa bror
20 år! Otroligt vad tiden går :) Det kan bara innebära att jag inte är 20 längre ;) Lillebror får handla godsaker ifrån mitt jobb från och med nu, såna tillfällen kommer inte igen, synd att man är föräldraledig :) Anyway.. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Vilket konstigt väder det är hos mig! Ena stunden lyser solen, sen spöregnar det, sen regnar det och nu skiner solen igen?! Whats up with that?! Får se om man vågar sig ut på en promenad idag eller ej.

Ska ge lilleman mat och efteråt ska jag städa upp i köket efter gårdagen. Våra kära vänner Niklas och Viola var här på en grillning. Hade superdupertrevligt, och, vad jag kan minnas, fick William sin första puss på munnen av Zoi :) Sötungar! Eller har Kendra redan fixat den?! :) Han är en riktigt tjejtjusare alla redan ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Naamen William då!! ;) Haha! <3 Sötunge!

2011-06-22 @ 22:47:36
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0