15 juni



Sitter och funderar på var den här dagen ska ta vägen :) Tänkte ta en promenad runt samhället men varken Wille eller tiden var på min sida. Mellan ett och tre kommer DHL med en leverans så jag måste se till att vara anträffbar under den tiden, och så fort som klockan bestämt sig för att gå idag blir det tajt. Fredrik slutar fyra idag, hör och häpna :) Är riktigt glad över det kan jag lova!

Det får helt enkelt bli en såndär plocka-iordning-städa-tvätta-och-fixa-dag idag, och det kankse är lika bra det - ser att halva min peruk ligger på golvet :)

I helgen ska vi försöka fixa bilen så den blir körduglig!! Så hoppas det går som en dans så den rullar snart!
Hade gärna spenderat min eftermiddag på Cubus idag då det är Big Smile :/ Shoppat kläder till mig och William, för någonting skulle man nog få med sig hem. Surt som attan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0