16 juni, systrar

Old Old Pic ;)

Dagen har bara varit så bra!!
Hade en kille här från Tekniska Verken för att byta vattenmätaren vid lunch, inte för att det har någonting med det hela att göra.. men ändå :) Nu är den bytt och vi börjar om från noll med allt som har med vatten att göra i hushållet.

Tillbaka till ämnet om hur bra min dag varit! :) Efter att han varit här tog vi en promenad, jag och Wille, tänkte utforska området lite och hittade en trevlig, smal liten väg med knappt någon trafik på. Perfekt tänkte jag och traskade på :) Den rundan landade på fyra kilometer så det var precis lagom - funderar på att göra den rundan till min speciella :) Man måste börja någonstans right?!

Sen ringde syrran och frågade om hon och barnen kunde komma förbi på en fika :) Med sig hade dom lillsyrran :) Fan vilken kul överraskning! Hade helt underbara timmar tillsammans  ♥

Snart kommer Fredrik hem från jobbet och då är det dags att börja med middagen, köttfärssås och spagetti, till det blir det troligtvis en film och sen sängen. Som sagt - dagen har varit underbar  ♥


Kommentarer
Postat av: Millah

Jag hade också en super bra dag, tack för det! <3



...och Tobbe undra om han från Te-Ve var snygg? ;)

2011-06-17 @ 17:24:49
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Emha

Sv. Ja Baksmällan II var hur rolig som helst - rekommenderar! Speciellt om man gillar den första också :-)

2011-06-18 @ 15:54:37
URL: http://onlyemha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0