23 juni



Båda mina älsklingar är förkylda
:( Fredrik är på bättringsväg och William mår för tillfället bättre han med (peppar peppar). Värktabletter för båda två men hoppas verkligen att dom vaknar upp imorgon och är helt friska :) Själv har jag klarat mig fint, tror jag?! Har den där förbaskade pollen med, vilket gör det hela smått förvirrande - är man tung i huvudet samtidigt som näsan rinner för att det är allergi eller sjukdom?! Svårt att svara på nu under sommaren :)

Imorgon är det midsommar - sill och potatis och gott att dricka, grillat och trevligt sällskap :) Dagen spenderas i Bettna med Fredriks familj :) Ska vara där innan ett imorgon så vi måste nog sova snart.

Idag har vi hängt i soffan tillsammans med några filmer och bara vilat upp oss, behövligt för oss alla, men vad seg man blir av det. Usch! Fick inte alls någon bra sömn inatt pga. lillemans förkylning :/ Kom på att det finns tvätt att hänga på tork med.. bäst att få det gjort. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Usch, krya på er (dem!) och ha en trevlig midsommar!! Kram från oss!

2011-06-24 @ 12:49:37
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0