9 juni, ansluten

Fy tusan så bra det känns att vara uppkopplad till verkligenheten igen ;)
Har läst bloggar så jag håller på att spy, men nu är jag uppdaterad. Känns otroligt skönt!

Har bestämt mig att på riktigt ta tag i min hälsa nu, och nu tusan!!! Inget slarv den här gången!
En powerwalk på åtta kilometer och ikväll tvingar jag ut Fredrik på en prommenad till :)
Nyttig god mat och mindre portioner - finns ett problem bara men det ska nog lösa sig, kanske?!


Saker som hänt under tiden jag varit i likhet med neandertalarna är bland annat:

• Har blivit moster igen - till en liten Lexie  ♥
• William döptes den 5:e juni - hela dagen var otroligt lyckad
• Har fått en pool i inflyttningspresent av mamma och pappa
• En av våra bilar har varit inne på reparation - den andra bilen har tyvärr gått sönder
• Hade Internet ett fåtal gånger i ca. 30 minuter vardera - beställde kläder :)
• William har två tänder som tittar fram - stora killen
• Har överlevt årets hittills värsta oväder (i förrgår) - blixtar och buller i två timmar :S
• I brist på saker att göra om dagarna har jag börjat följa repriser av Gossip Girl, illa!

Dags för en kopp kaffe och (som tidigare nämnt) invänta Gossip Girl.
Fredrik kommer förhoppningsvis hem om ungefär en timme, han är på arbetsintervju :)
Nu vaknade min andra prins också ♥ 


Kommentarer
Postat av: Millah

Vad är problemet som "kommer lösa sig"? :O



Kul att ha dig tillbaka här i datorn iallafall, välkommen! <3

2011-06-09 @ 16:23:27
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0