Kalasfint!

Fredagskvällen bjöd på födelsedagskalas. Och jag kan inte förstå hur fort tiden går :)

Kendra kom och hälsade på William som fort vi kom innanför dörren nästan, klappade och pratade lite med honom och som en avslutning snodde hon åt sig hans napp :) Sen försökte hon ge tillbaka den och sen tog hon den igen. Sötunge. Och William bara sitter och funderar på vad kusinen håller på med :) Det måste upplevas för att se hur sött det är! Tror hon kommer gilla att bli storasyster snart  ♥

I vanlig ordning glömde jag kameran hemma! Men jag hoppas få någon bild av syrran att slänga in här i efterhand. Fredrik tyckte William var så stilig igår så det måste vi ju visa :)


Kommentarer
Postat av: Millah

ÅH, jag har en bild på lilleman i sina fina kläder från Kendras kalas ju!! :) Kan skicka på msn, bara du påminner mig!! :) <3

2011-03-20 @ 18:35:50
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0