Nöjd är bara förnamnet.


Är riktigt nöjd över allt jag fick med hem från shoppingen igår och det känns konstigt. På ett bra sätt!
Tror jag uppskattade inköpen mer än vanligt och det är en underbar, om något, en lite fånig känsla!

Vad jag vill säga är att jag verkligen är supernöjd över dom plaggen som hängde med hem igår :)
Nu är det bara solen och värmen som måste fram ett par dagar i streck och sen såklart en sommar på det.

Det bästa av allt var att syrran kände exakt samma sak om gårdagen,
det måste innebära att det var en lyckad shoppingrunda. Det gillas! :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Verkligen! <3 Men nu får vi hålla oss ifrån affärer ett tag framöver?! ...men det blir nog inte så svårt.

2011-03-31 @ 21:52:16
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0