Söndag 13.3

Nu är det bara vi tre igen, familjen :) Våra vänner lämnade oss för en liten stund sedan.

Har haft en riktigt bra helg, den var lugn och skön med trevligt sällskap. Mycket gott också! Alldeles för mycket! Thai och hamburgare och godis, cider och marängsviss. Har säkert gått upp två kilo ;) Skämt åsido..

Idag fyller mamma år och blir dubbelt så gammal som mig :) Vilket bara inträffar en gång i livet! Häftigt!
Säger ett stort grattis till henne  ♥  Min älskade mamma!
Kalaset börjar om några timmar och då blir det mer gott gissar jag på  :) Och mer trevligt sällskap!

Ska hoppa in i duschen nu och sen börja göra mig iordning, ska bli kalasfin :)
Den här underbara låten från inleda dagen:   Lars Winnerbäck - Söndag 13.3 1999


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0