Lackat och klart!

PRODUKTINFORMATION:

Slut med missfärgade naglar!

Innehåller blått pigment som optiskt tar bort gula missfärgningar på naglarna. Verkar som en concealer som genast neutraliserar det gula på nageln och ger vitare, fräschare naglar snabbt och enkelt.


ANVÄNDNING:

Applicera på rena, omålade naglar, helst i två lager för optimal effekt.Fungerar även på tånaglar för en fräsch, naturlig look. Vit halvtäckande färg med högglansig effekt.




Fick tipset på nagellacket från svärmor och jag gillar det skarpt :) Ljusar upp och ser himla fint ut!
Ett par varv med vit nagelpenna för att göra tipparna jämna och sen gör lacket resten av jobbet :)

IsaDora - nr 604 Nail Whitener


Kommentarer
Postat av: Emha

Den verkar bra! Ska jag prova också :-)

2011-03-04 @ 09:28:37
URL: http://onlyemha.blogg.se/
Postat av: JENNY

Hej!

Ja, jag blev också lite smått orlig en morgon jag skulle blogga, och bloggen va nerlagd! :(



Men nu är jag igång igen! :)Kram!

2011-03-10 @ 10:08:31
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0