6 maj

Känner att den här dagen inte riktigt är så bra som den kunde blivit! Fan då! Fredrik ringde för att berätta att han jobbar över idag med. Tack för den liksom! Hela dagen är förstörd på ett eller annat sätt, ringde till syrran för att kasta lite skit och nu känns det mycket bättre. Är bara så besviken på hur saker och ting ibland bara blir så tokigt!

Solen är framme vilket är ett stort plus! :) Och sen har vi födelsedagar idag också. Min mormor och min morbrors fru fyller år. Grattis till båda två och kalas blir det till kvällen, (tyvärr senare än vad vi tänkt pga det som ni nyss läste) Sen är det ju fredag med... Ge mig lite tid så kommer jag tycka om den här dagen snart :)

Ska vika tvätt och slänga i en maskin i torktumlaren, fylla diskmaskinen och sen kan det bli en städning på det med - föräldraledig eller vad kallar man det?! ;) Det blev visst blöjbyte och matdags för lilleman istället  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0