14 maj

Äntligen helg! Den här veckan har varit extremt lång, inget Internet och en bil man helst ska låta bli att köra. Hjullagret är paj sägs det. William är världens bästa sällskap men han orkar inte med mig hela dagarna, och en själv får erkänna att hans svar är ganska svåra att tyda :) blir mest att jag sitter och pratar med mig själv :) 

Sitter hos mamma och pappa med hela familjen! Till och med lillsyrran är hemma :) Har det riktigt trevligt så jag ska återgå till det sociala. Imorgon får vi besök av svärföräldrarna och Fredriks syskon =) Hoppas ni har en härlig helg och sen hoppas jag kunna återkomma från min dator snart igen så ni får se lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: Millah

hjullagret <3 ;)



Tack för igår, måste lyckas ses nått i veckan kan jag tycka...i värsta fall får vi väl gå! ;) Tihi. Puss på er!

2011-05-15 @ 15:47:14
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0