19 maj, sällskapssjuk

En bra start på dagen! Fredrik börjar om en timme så vi har haft en härlig förmiddag tillsammans. William och han har till och med hunnit med en powernap! Det är så skönt att ha sällskap :) Och på tal om det; trots att jag känner mig som en isolerad neandertalare utan bil och Internet så fick jag sällskap hela dagen igår (förutom lilleman vill säga) Svärfar ringde oss vid tolv och frågade om vi skulle ta en lunch ute på altan här hemma och efter det ringde syrran för att höra om jag ville ha fikasällskap :) Och vips så var det kväll och älsklingen kom hem! Och sen börjar den här dagen bra med! :) Nu ska jag pussa på min kärlek tills han åker till jobbet. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0