24 november

Oj, vad länge sen det var jag uppdaterade :( Fy på mig! Men jag lever och mår bra, såklart! Har fullt upp på jobbet och när man kommer hem är det skönt att umgås med familjen ;) Det börjar märkas att det snart är juletider, advent och sånt där, människor och glögg går hand i hand den här tiden på året. Än så länge är alla goa och glada kunder så det är väldigt smärtfritt, ingen hemsk julstress än. Peppar, peppar.

Fredag imorgon och hela helgen är uppbokad! På lördag kommer mormor och lämnar av ved till oss :) och till kvällen är det personalfest, alla tre Systembolag i stan ska på en och samma. Vilket innebär att William hamnar hos sin mormor och morfar när vi är ute och roar oss :) Hoppas att kvällen blir trevlig, och det blir oftast vad man gör det till så nog fan finns det potential till en kul kväll! :)

OBS! En månad kvar till jul och imorgon ringer klockan strax efter fem igen. Hörs!

Edit; för er som inte läser kommentarerna :) Blev precis påmind om att vi på söndag ska till mormor på adventsmys också! Pyssel, mat och fika :) Bra avslut på helgen ♥

Kommentarer
Postat av: Mami

.....och på söndag är det mat och julpyssel hos mormor

2011-11-24 @ 21:39:09
Postat av: Jenny

Just precis, visste att jag hade missat någonting! :)

2011-11-24 @ 21:45:43
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0