28 november, vinmässa



Har varit på Grand i Stockholm på italiensk vinmässa idag, jag och några arbetskamrater :) Hade det riktigt trevligt, fullt med folk och hela lokalen ångade alkohol efter bara någon timme. Provsmakade allt, nästan :) Rött, vitt, rosé, bubbel, grappa och söta goda viner! Föll för en speciell som var himmelskt god men jag säger inte vilken ;) Policy you know! Efter mässan hittade vi en mysig restaurang som vi slog oss ner på för att mätta magen och dricka cola, en efterlängtad dryck efter allt provande måste jag säga :) Bussen hem gick vid fem och strax innan åtta kom jag innanför dörren här hemma.

Nu en dryg timme senare är räkningarna betalda och vi är redo för att slänga oss i soffan, imorgon börjar jag inte förrän vid lunch :) Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Millah

Till Fredrik: Ja, det var ju en jäkla överdrift att kalla det "dagmamma" då det ändå bara var någon timma, men det lät bra. ;)

2011-11-29 @ 20:32:56
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0