1 november, helgen som varit



I fredags blev det fredagsmys hos mamma och pappa tillsammans med syster med familj.

I lördags arbetade Fredrik och jag i trädgården hela dagen, rensade vid uppfarten och bredvid garaget. På kvällen festade jag loss med mina brudar, första gången på riktigt länge. Närmare tre år för att vara exakt! Party med utgång stod på schemat - full av både alkohol och glädje resulterade i att man kom hem vid fyra på morgonen :)

Söndagen spenderades även den i trädgården och det börjar sakta men säkert bli riktigt fint nu! Höstfint! :) Sen kom syster och Tobbe på en fika med barnen ♥  Osociala mig åkte mitt i allt iväg för att käka middag med några av mina favoritkollegor :) Tjattrade, käkade och fikade till klockan blev tio! Sista tiden på den dagen myste jag med Fredrik tills ögonen gick i kors!

Tur att jag var ledig igår för annars hade jag och Fredrik (och Wille med såklart) inte fått någon tid tillsammans den här helgen. Då tog vi det bara lugnt och rådde om varandra. Underbara måndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0