14 oktober



Har varit sjuk sen i onsdags, egentligen sen i tisdags, men nu är jag tillräckligt kry för att kunna kalla det frisk igen :) Och det är fredagskväll och en ledig helg i sikte, tur o oturen att jag blev sjuk mitt i veckan om ni frågar mig. Men fy, Fredrik och William tog nog den största smällen, kan tänkas att det beror på att dom var längst på stället där vi fick det ifrån men jag vet inte?! Mitt immunförsvar är kanske till det bättre ;)

Har inte gjort någonting nämnvärt vilket jag hoppas in kan förstå :) Eller föresten, kökstaket är vitt!! Det var det inte för några dagar sen, har haft en målare här undertiden vi låg i soffan och tyckte synd om oss själva. Det är hur fint som helst, ska visa bild så fort det är nystädat ;) HAHA!

Ikväll vet i tusan vad som händer, fredagsmys står på schemat, men plats är ej noterat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0