25 oktober, min föräldraledigadag



Har varit mammaledig idag, eller föräldraledig som det heter :) Fredrik skulle iväg på ärende via jobbet så William fick vara med mig :) Mig och syrran och Kendra och Lexie rättare sagt! Åkte dit strax innan tio och sen var vi där till ett. Turades så gott som om att åka till BVC däremellan med den bil som vi hade tillgång till. Smidigt värre :) Lexie, sötungen, tog sina fem-månaders-sprutor :( Och Wille hade läkarbesök.

Kurr i magen och en pizzeria på vägen från BVC till bilen - ni förstår själva var det slutade :) Och på tal om mat - jag har nu i veckan börjat med en "pulver-diet", en shake och sen är det klart för att drickas, gillar idén och hoppas på ett resultat av en mindre magsäck :) Och förhoppningsvis ett par hekto lättare! Pizzan då, tänker ni?! :) Jo, när det är jag som sätter mina egna regler och gränser bestämde jag mig för att äta mat en gång om dagen - vad som helst bara det är mat :) Lycka till säger jag till mig själv!

Har hunnit med att arbeta i trädgården och dansa ett varv med dammsugaren och nu håller jag på att förhoppningsvis bli fin i håret. Peppar peppar... Snart dags att se resultatet :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Tack gumman! Jag vet att du skulle om du kunde. :) Det är bara så tomt att logga in varenda dag och inte en jäkel har skrivit nått ... försöker ju kämpa med bloggen, lägger varenda minut jag har på den känns det som. :)

...det går så fort att bara skriva en rad, liksom. :)



Kram på er! <3

2011-10-25 @ 20:26:13
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0