8 september, finns ingen tid

Det är mycket nu, så mycket att jag inte hinner eller tar mig tid att sitta vid datorn. Tråkigt men sant! Har inte helt kommit in i rutinerna med att jobba heltid och ha en söt bebis att komma hem till, en underbar karl och så lite fritid. Kombinationen gör att bloggen hamnar i skymundan! Och nu när jag sitter och knåpar ihop ett par rader om att jag inte hittar tiden att just sitta här, trots att William sover, så blir Fredrik irriterad över att jag inte ger han uppmärksamhet över en sak han sett på aftonbladet.se. Så hur ska man göra?!

Är det det som kallas inre stress?! Hur som helst, återkommer när jag hittat tiden! ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

<3

2011-09-08 @ 11:18:05
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0