25 april, obeskrivligt depp

I helgen åker Fredrik till Amsterdam med jobbet. Eller redan på fredagmorgon runt sex. Ångest på den! Känner mig ensam nu när William ligger och sover, tänk er då hur tufft det kommer vara i helgen :( Han kommer inte hem förrän vid tio på söndagskvällen och sen är det jobb igen. Roligt för en annan.

Självklart är jag glad för hans skull och det är ju "bara" en helg, men bara tanken på det gör att det känns konstigt. Kan det vara för att jag är avundsjuk kanske? Eller mest orolig? Mår lustigt över hela situationen och jag ogillar mig själv för det :'( Önskar att det var måndag.

Kommentarer
Postat av: Millah

Jag längtar också till Måndag.. Så vi kan deppa tillsammans hela helgen! <3 :)

2012-04-25 @ 14:43:07
URL: http://mikele.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0