14 augusti, pep talk

 
Det rekomenderas att man väntar minst sex veckor innan man börjar träna på riktigt för att slippa möjliga komplikationer efter graviditeten, så varför skynda. Men nu när semestern är slut har jag och Fredrik gett oss tusan på att bli mer hälsosamma, var och en på sitt sätt förstås.
 
Mitt sätt är att bli slim och fit :) Att komma ner på mina favoritkilon och ligga där omkring med ett eller två plus eller minus. Och ja, jag är den typ av människa som stirrar mig blind på vågen :) Men mest av allt vill jag komma i form, så önska mig lycka till :) Peppar mig själv genom att skriva några rader här ibland.
 
Och bara för att göra pressen ännu större för mig själv; inga sötsaker på fyra veckor!
Får se om min självdisciplin håller måttet eller inte.

Kommentarer
Postat av: Millah

Bra initiativ! :)
Jag vill också, så jag hänger med på dina 4veckor, så får vi se *när* det spricker för mig - för det är inte en fråga om *om*, det är en fråga om *när* för mig. Haha!

2012-08-14 @ 14:54:57
URL: http://mikele.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0