20 december, utvilad

Idag är jag utvilad! Har fått min skönhetssömn inatt, minus ett par gånger William hade host-perioder. Alicia har sovit som en stock som vanligt och likaså karln. Somnade innan klockan hann slå tio igår! Pensionärsvarning?! Eller bara två trötta småbarnsföräldrar :)
 
Planerna jag hade för måndagen gjordes igår; köpa dom sista julklapparna! Lusten till att trängas i julhandeln infann sig inte tidigare, eller egentligen inte alls. Tur att barnen var som änglar under hela vistelsen så jag kunde undvika att tappa tålamodet någonstans på vägen :)
 
Idag ska vi till Tolefors på playdate :) Klockan elva blir det massa lek och sen en lunch på det! Lääängtar!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0