7 december, uppdatering

 
I onsdags var vi hemma hela dagen, insnöade i stort sett. Gjorde ett tappert försök att komma iväg, men insåg sen idiotin av hela idén :) Men den bjuder jag på!
 
I torsdags var vi hos syrran och barnen :) Åt lunch och träffade en gammal barndomsvän jag inte sett sedan istiden :) Åkte hem runt fyra, svängde förbi affären för att hämta ut ett av fyra paket jag väntat på och sen tog jag och snöskyffeln återigen en sväng om på uppfarten. Har blivit ett par vändor nu när snön faller som den gör. Tog in posten och upptäckte två avi i högen, tog upp mobilen för att kolla läget (som man gör ibland) och såg en sms-avi. Typiskt :)
 
Fredrik är uppe i huvudstaden på äventyr med jobbet sen igår, så det blev torsdagsmys med barnen för min del igår. Hade planer på att åka till mamma och pappa men ni vet hur det är :) Man slår sig till ro och helt plötsligt blir man sådär bekväm och väljer att stanna hemma istället.
 
Idag har vi inga som helst planer för dagen, men något skoj ska vi nog hitta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0