1 februari

Har suttit i över två timmar och försökt mig på att göra en fotobok som man får gratis om man handlat tillräckligt mycket barnmatsburkar som vi faktiskt gjort, två gånger. Idag är sista dagen den ska vara inne och jag börjar seriöst fundera på om jag har koncentrationssvårigheter. Orkar inte sitta med skiten en minut till, det blir bara fel och fel och fel. Jag förstår inte programmet och eller om det är tvärtom. Nu är William vaken med, vilket inte gör saken bättre, speciellt inte när han vill leka och är ett riktigt monster om han inte får knappa på datorn. AHH!! Gnäll gnäll gnäll! Tror minsann inte att det blir någon bok för vår del. Helvete! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0