20 februari, sjukstuga

Uppdateringen är riktigt dålig på grund av en tråkig magsjuka som drabbade hela familjen i helgen :( William fick det först ♥ Sen blev Fredrik och jag smittade kort därefter, eller rättare sagt så fort ögonen öppnades på söndagsmorgonen. Hela den dagen spenderades i soffan, helt avslagna. Konstant feber och illamående.


Nu mår vi bättre, alla tre! Äntligen, kändes som en evighet av sjuka, trots att den var så kortvarig. Fredrik är dock hemma från jobbet både idag och imorgon, men det gör mig ingenting :) En ganska bra 48 timmarsregel om ni frågar en föräldraledig mamma som gärna vill ha karln hemma ;)


Var ute och fick frisk luft förut vilket var uppskattat av alla :) Allra mest lilleman ♥ Och på tal om det; vilket underbart väder vi haft idag! Redan i morse när solen trängde in genom persiennerna kände jag på mig att det här skulle bli en toppendag, mot alla odds om man så kan kalla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0