23 februari

Ser ut att bli strålande väder idag, trots stormen som var inatt. Och vilken storm sen!!
William sov väldigt oroligt inatt så jag vaknade ett x antal gånger och hörde den utanför fönstret.

Ett par postivia saker såhär på morgonen;

Familjen är frisk nu, lilleman har fått tillbaka sin energi och busar för fullt! Skönt!

• William har fått dagisplats :) Under förändringarna nu i vintras ska jag ringa och se hur jag går tillväga för att troligtvis skola in honom till hösten istället. Av många anledningar är det en bra tanke känner jag.

• Går in i vecka 20 på graviditeten idag! Och på måndag är det dags för det andra ultarljudet ♥

• Och en sista sak; stan idag med mina vapendragare! Det gillas skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0