10 januari, drömmar



Har varit hemma hela dagen och agerat hemmafru. Städat, tvättat, vikt tvätt, stykt kläder, you name it! Sen har jag självklart lekt med lilleman när han varit vaken :) Just nu sover han och jag sitter och tar en lugn stund för mig själv, dricker ett glas vatten och färgar ögonbrynen. Har kommit fram till att det måste göras oftare nu när man är brunett än innan. Tur att det inte är så jobbigt då :)

Ni vet när man är helt inställd på att ett speciellt rum ska inredas på ett speciellt sätt?! Jag är en sån person som drömmer mig bort och sen vill jag ha det så. Jag pratar om vårat blivande sovrum på övervåningen! Det ska vara ljust och frächt, vitt och mysigt! Kärleksfullt! Ett ställe som bara är Fredriks och mitt ♥ Har en bild i huvudet om hur det ska se ut, och sitter just nu och tittar runt bland en massa fint! :) Oj oj oj, den där miljonen skulle inte sitta fel...


Kommentarer
Postat av: Millah

Själv kan jag fortfarande inte släppa Mats och BrittMaries sovrum ... fan så fint! :)

2012-01-10 @ 17:16:22
URL: http://mikele.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0