13 januari, fredag den 13:e

Fy vilket tråkigt väder, det blåser till förbannelse och helt plötsligt började det hagla också. Riktigt ruggigt!:(
Så vi gör det vi är bäst på - vi är inomhus idag :) Men jag tror minsann inte att vi är ensama om det!

Nu vaknade William, bästa att gå in till han ♥ Han har sovit i 2½ timme nu, trollungen. Hoppas rutinerna blir bättre och bättre med tiden :) Fruktar att dom ska rubbas nu i helgen igen... Peppar peppar.. Och på tal om helg, vad ska man hitta på i helgen?! :) Förslag?

Kommentarer
Postat av: Millah

Neejdå, inte alls duktigt med tanke på att L är 8mån och jag som först börjar nu...ajsingbajsing! :/



Men ska inte sticka under stolen med att jag är fett nöjd och stolt över mig själv ... det är ju egentligen lätt att låta bli att springa! :)

2012-01-13 @ 16:08:33
URL: http://mikele.se
Postat av: Millah

På tal om helg; The Voice hos mp? T vill klippa sig ikväll så vi kke ska dit, har inte snackat med dem än - tänkte ringa efter jag duschat av mig swettet! (:

2012-01-13 @ 16:09:13
URL: http://mikele.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0