17 januari, träning



Seriöst!!!
På blogg.se's startsida handlar inlägg efter inlägg om träning! Får smått panik, vad har det tagit åt folk?! Är det nyårslöften eller vad är det frågan om?! Det är så pass mycket predikan (om man kan kalla det så) att jag just nu känner för att sätta hela idén på tvären. Varför inte se till att bli en av de största jag känner till sommaren istället?! HAHA! Skämt o sido! Tror jag ska bli en i mängden och ta tag i det där nu...

Godmorgon föresten!! :)

Vad händer idag mån tro? Själv gissar jag på äventyr, eller hoppas :) Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Millah

Haha, "bigbeach2012"! ;) Den kör vi på.

2012-01-17 @ 10:08:43
URL: http://mikele.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0