19 januari

Dagen började så otroligt himla bra! :) Det ringde och jag svarade, sen var jag glad :) Så enkelt!

Sen kommer vi till det mindre roliga; jag hostar ihjäl! Vet inte varifrån denna hosta kommer, men den får så gärna försvinna. Lever på panodil och vatten, huvudet är i tusen bitar (det känns så i vilket fall) och varje gång jag hostar blir jag snorig och får ont i öronen :( Hade en liten burk hostmedicin hemma som jag fått av mamma sist jag var dålig, men nu är den slut och jag vill bara dööö!!!! :(


Kommentarer
Postat av: Millah

Meen uusch! Då vill jag inte längre komma och hälsa på dig imorgon...! :/ Tusan då!



Bli frisk till i helgen, du bara mååste! <3 Puss på dig hjärtat mitt!

2012-01-19 @ 20:17:00
URL: http://mikele.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0