20 januari



En bild på mitt bruna svall som enligt mig själv såhär i efterhand blev på tok för kort! Tur att det växer!

Har varit och hälsat på jobbet idag, jag och William :) Hur trevligt som helst! Saknar dom till och från får jag lov att erkänna. Nya favoriten för Wille var nog min chef, hon charmade honom eller om det var tvärtom. Världens flin fick han varje gång han såg henne, sötnosen :) Stannade i tre timmar nästan! Men vad är det dom säger om tiden när man har skoj?! ;)

Åkte förbi Statoil och tankade bilen och sen hem, William har sovit sen dess men nu är det dags för han att vakna! Ska nämligen åka och hämta Fredrik i Vikingstad! Sen blir det fredagsmys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0