23 januari, tusen tack

Tack så otroligt mycket för alla fina gratulationer vi fått till tillökningen :)

Om det känns som jag är gravid igen?! Inte alls egentligen :) Går på toaletten en gång på natten, har haft fruktansvärda svängar med illamående och tröttheten är ett kapitel för sig. Två av tre tecken är ett minne blott numera, tack och lov! Minns de dagar jag satt på jobbet i kassan och ville spy i papperskorgen ett x antal gånger. När jag ville somna vid sprithyllorna och inte vakna förrän om hundra år, men som sagt - de stunderna är över.

Det känns extra bra att få vara hemma med lilleman nu också, när det faktiskt är okej att sova middag tillsammans osv. Ett litet plus kanske man kan kalla det :) Nu längtar jag tills det börjar synas, den där underbara bebismagen :) Fast det kanske lär dröja, men den kommer! Var sak har sin tid ♥

Tack än en gång alla mina vänner; alla grattis har värmt upp hjärtat mitt och det betyder mycket!

Kommentarer
Postat av: Line

Grattis! Vad härligt det låter. Själv har jag bara lånat Gustav lite ibland, men "var sak har sin tid!.=)Vad kul det är att få se alla fina bilder på William. Kram Line

2012-01-24 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0