31 januari

Ibland, nej faktiskt väldigt ofta, känns det som om William känner på sig när datorn startas. Han vaknar tre av fem gånger när jag försöker få en lugn stund framför den. Nu lyckades jag, tror jag :) Ta i trä! Han sover förmiddag idag så han är pigg och glad om ett par timmar. Har nämligen bestämt fikadate med min föräldralediga chef på jobbet klockan två. Superbra för min del som har ett par ärenden att fixa på jobbet med! Två flugor i en smäll, sånt gillar jag! :)

Efter det ska vi troligtvis in en sväng på Maxi och handla mjölk och mat till en måltid till denna vecka, annars lever vi på rester från helgen då svärföräldrarna hade med sig massor med god mat till hela kompanin, så det blev såklart över :) Bra bra! Och för dom slantarna vi sparar in på maten den här veckan tänkte jag åka förbi Jysk och köpa en hallmöbel! HAHA! Jag är otrolig, I know! Men fick ett helt okej godkännande från karln, och vem vet hur många det finns kvar?! Rea var det på den också :) NICE!


Kommentarer
Postat av: Emha

Haha det där med datorn känner jag verkligen igen. "Nu har han somnat, då kan jag sätta mig vid dat... nehe".

2012-02-01 @ 14:55:24
URL: http://onlyemha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0