7 januari, fota




Kom hem för dryga timmen sen, har varit i Bettna och firat svärfar som fyllde i veckan. Sen var vi även förbi Fredriks syrra med familj som köpt hus utanför Nyköping :) Fiint! Efter god fika och lite bus åkte vi vidare till Norrköping, skulle reklamera en leksak William fick i födelsedagspresent, men när expediten gått lös på den i några minuter så funkade den igen.. Piiiinsamt! :) Men vi fick i alla fall lära oss att batteri från Ikea inte är bra för leksaker, de förstörs tydligen snabbare med dom i. Sen om man vill tro på det är upp till var och en, men varför ens ge sig in på det?! :) Dom borde ju kunna sina saker menar jag.

Nu ska jag packa ihop lite fina kläder, mitt smink och sen ska vi dra vidare till mamma och pappa. Lillsyrran ska nämligen fota mig och William till ett skolarbete :) Spännande, får se om jag fastnar ;) ♥

Ni får ha en underbar lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0