9 januari

Kom nyss hem från min gamla vän Maria :) Eller gammal är hon inte, men vi har inte setts på evigheter! Vi är gamla klasskamrater från hela grundskolan så visst har man setts ett par gånger ;) Var på en lunch och fika för att träffa henne och hennes Gustav som är strax över halvåret :) En annan gammal rackare som också var där var Emha med hennes son Milo :) Vi gick i samma klass alla tre och blev alla föräldrar det här året som passerat, eller ja, Wille i december då :)

Det är lustigt hur saker och ting faller sig så naturligt när man har någonting gemensamt :) Jag hade det supertrevligt, kul att komma iväg och se någonting annat, träffa människor man knappt ser osv. Jag är helnöjd med dagen och det är nog lilleman med! Han somnade i bilen på väg därifrån och sover än. Peppar peppar för att han somnar tidigt ikväll sen :)

Det blev inga bilder idag tyvärr, kameran låg kvar i skötväskan hela tiden men vem blir förvånad?! :(


Kommentarer
Postat av: Emha

Ja det var jättretrevligt! Milo somnade också med en gång i bilen ;-) trötta killar efter massa lek!

Jag hade också tänkt ta kort men det glömdes helt bort tydligen! Nästa gång så :-)

2012-01-09 @ 19:57:40
URL: http://onlyemha.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi hade också jätte trevligt!! Hoppas vi kan komma till er snart ;) Jag som hade lagt fram vår kamera glömde också bort det...

2012-01-09 @ 21:16:18
URL: http://muntriksbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0