1 juli, helgen

 
Bloggen har varit död då det inte är allt för ofta jag har på min dator och när blogg.se inte fungerar via mobil blir fallet som sådant. Tyvärr! Hoppas verkligen att dom löser det snart, för det här fungerar ju bara inte!!!
 
Helgen som passerat har varit helt underbar. Lugn och skön och familjiär :) I fredags var vi hemma, tog en kvällspromenad efter maten och avslutade kvällen med film. I lördags var vi i Astrid Lindgrens värld med familjen; Fredrik, William jag och magen :) Hade en fantastisk dag med underbart väder! Efter trippen till Vimmerby åkte vi till mina föräldrar och myste lördagskväll. Grillat, jordgubbar och utomhusmys.
 
Idag har vi varit hemma och fixat! Fredrik med bilen och jag med trädgården, som jag fick hjälp med när bilen var klar för dagen ;) William har busat runt mellan oss undertiden och mitt under en period spöregn ville han till lekparken och leka, och sen hem och gunga. Efter en kvart i lekparken gav jag upp och fick med mig en ledsen kille efter många om och men :/ Sen kom solen tillbaka och därmed ett leende från lilleman :)
 
Nu sitter vi och tittar på fotbollen och efter det blir det sängen, imorgon är det sista vardagsveckan innan semestern. Behöver jag nämna att det kommer bli underbart när veckan är förbi??! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Millah

Tihi, söta kort. Gillar den sista, ser lite bestämd ut. ,)

2012-07-02 @ 12:39:10
URL: http://mikele.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0