2 juli, ovärderliga


Body Butter från Gunry, budgetvariant för 50 kronor. Fungerar minst lika bra som BodyShops eller de andra tusen märkena som är betydligt dyrare. Använder slut på en i månaden ungefär, morgon och kväll, eller när det kliar. Därför gillar jag priset extra mycket eftersom det blir ett par stycken ;) Mjukgörande kräm för växande mage. Rekomenderas varmt.
 
Bio-Oil, köpt på Apoteket för 120 kronor. Dock en ganska liten burk men ack så effektiv. En hemlighet mellan mig och er: upptäckte en bristning på knappa två centemeter för en månad sen. Gick raka vägen till Apoteket och bad om hjälp, utseendefixerad som man är ;) Efter två veckor var den rackarn borta!! Överlycklig! Den förebygger uppkomsten av ärr eller bristningar som redan finns eller som kan komma. Superbra!!  Även den morgon och kväll, och när jag kämpade med bristningen blev det nog fem gånger om dagen. Lätt värt det :)
 
Sist men inte minst min pollenchock. Lomudal ögondroppar och nässpray, eftersom pollentabletter bara var att drömma om. Dem fungerar bättre än inget, och tillsammans med Panodil är det nästan så jag gillar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0