2 juli, varmt

 
Håller på att smälta bort i denna värme, det är supervarmt hemma! Addera det med höggravid så kan ni tänka er mitt lidande. Eller är man höggravid än? Har inte koll på begreppen riktigt :) Varmt är det i alla fall!! :)
 
Dagen har spenderats hos syrran, eller rättare sagt två timmar av den. Wille somnade och sen vankades det mat, det blir som det blir då. Men det var skönt att komma hemifrån trots den korta tiden :) Eftermiddagen, samt kvällen, har bara passerat. Nu ska vi skriva matlista och inköpslista för veckan, för imorgon blir det ett besök på Maxi i vanlig ordning. Fyra dagar kvar av vardagen och tre skjortor kvar att stryka på vändans länge. Lycka :)

Kommentarer
Postat av: Millan - Tvåbarnsmamma i Augusti

Jag har för mig att jag har läst att man är höggravid när man har en månad kvar ungefär :P Så då är du ju verkligen det

2012-07-03 @ 08:27:28
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0