13 juni, storken

Var hos barnmorskan igår, och precis som vanligt somnade William i bilen på väg dit. Mitt i besöket vaknade han och var superledsen, stackars liten. Antar att det var förvirring över vart han var. Så vi fick ligga på britsen tillsammans och mysa medan barnmorskan klämde och kände på magen, inte helt fel ändå :)

Och för att komma till saken :) Med bebis var det riktigt bra. Huvudet låg neråt, vet inte om det alltid kommer göra det nu eller om han kan vända sig fortfarande. Magen hade växt till sig ordentligt, och nu ligger jag på medelkurvan :) Hör och häpna, har jag växt så mycket på tre veckor känner jag?! Panik! Hjärtljuden lät bra och med mig var det bra också. Ska dit om två veckor igen och då är det ännu närmre tills vi ses :) Underbart.

Edit; som vanligt skriver jag bara han men har inte den blekaste fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0