19 juni

Är fortfarande helt fel pga pollen, huvudet hänger tungt och jag känner mig som världens sämsta mamma som knappt orkar leka med lilleman. Vi tar pauser från att leka oftare än vad jag behöver gå på toa, vilket är ganska ofta :( Han får stå ut för det gör jag. Blev överlycklig igår när det regnade, men nu skiner solen igen.

Igår hade vi syrran och barnen på besök! Lunch och fika, lek och nagelfix :) En underbar dag som gick alldeles för fort. Fredrik kom hem vid fem och kort därefter ringde Sofia som hade vägarna förbi. Hon stannade och sa hej i någon timme (snacka om tjatigt) ;) HAHA!

Idag ska jag trotsa pollen och fara iväg till Tornby, närmare bestämt till IKEA, vi missade ett par saker i helgen. Sen ska vi hämta älsklingen på jobbet och åka till Maxi och handla. Ikväll hejar vi på Sverige igen :) Trots att dom är ute ur EM hoppas jag på poäng. Det skulle på något sätt kännas bättre :)

Kommentarer
Postat av: Millan - Tvåbarnsmamma i Augusti

Fy vad trist att pollen kan förstöra så mycket! Hoppas det blir bättre snart, eller att du får lov att ta någon medicin. :)

2012-06-19 @ 21:15:03
URL: http://mammami.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0