27 juni, hushållssysslor

William sover och själv har jag precis satt mig ner för att vila. Har startat en maskin disk och en maskin tvätt, så nu brummar det fint i huset :) Passade på att sätta in massa papper och räkningar i pärmar nu när min kära hjälpreda är off, det blir så lätt oreda annars ;)
 
Igår var vi på kontroll hos barnmorskan och allt såg riktigt bra ut. Längtan är stor nu, 21 dagar till BF :) Tre veckor med andra ord! SF-måttet var på sina 32 cm och hjärtljuden lät fina. Bokade upp två tider till, men hoppas jag slipper den sista för annars innebär det att jag gått över tiden :/
 
När vi ändå var på stan passade Wille och jag på att ta en fika. Mysigt var min tanke men lilleman verkade inte hålla med mig, stressade i mig allt och sen gick vi vidare. Typiskt liksom :( Trots det fick han ett par tuffa shorts som jag hoppas kommer till användning när värmen kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0