1 mars

 

Idag är jag trött! William sov oroligt inatt och väckte mig varje timme efter klockan tre, tack för den grabben! :/ Nu sover han middag och jag har god lust att göra honom sällskap. Känner samtidigt att jag vill fixa ett par saker undertiden tiden finns, och ändå sitter jag här av alla ställen :) Komsikt!

Har snart målat klart ett nykelskåp som ska upp i groventrén och sen funderar jag på att måla dörrfodret klart i dagsljus?! Men det är friskt vågat ifall han vaknar innan jag hunnit klart, så det kan bli till kvällen det görs istället. Måla är mitt kall här i livet, i alla fall för stunden :) Och fint som snus blir det.

Nu blev jag hungrig! Många bollar i luften :) Ska ringa några samtal också, eller om jag gör det imorgon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0