21 mars, seg



Oj, vilken seg dag det blivit. Vaknade vid nio, så det började nog redan där, käkade frukost framför tv:n och sen ringde jag syrran :) Hade i baktanken att åka dit men jag har ännu inte kommit iväg och det lär nog inte bli så heller :/ Trots denna sega dag har jag lyckats med ett par bra saker: jag har städat iordning och rensat i pärmar på gamla papper från 2007. Känns inte som dom behövs?! William sover och jag är fortfarande som en av alla dom där råttorna (sega alltså) så jag ska lägga mig vid tv:n och vila upp mig. Tror det är den där sista sista dagen på förkylningen nu, ni vet den som är så jobbig att man oftast undrar varför man bara-inte-åkte-till-jobbet-för-det-här-går-ju-bara-inte :) Känner in igen känslan? Aja, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0