9 mars, fredag



Ska iväg till Ikano en sväng för att handla ett par saker till morgondagen. Den bjuder nämligen på 30-årsfest och då vill man såklart vara fin och vacker. Försöka duger, men jag har inte allt som behövs till det hemma :) Trots mitt shopingförbud jag satt åt mig själv känns det här som ett givet frikort. Håller ni inte med mig?

William står på en stol vid diskbänken och käkar vindruvor. Hans favorit skulle man nog kunna säga :) Själv har jag varit riktigt effektiv nu på morgonen/förmiddagen. Laddade diskmaskinen full och körde igång den och kort därefter slängde jag in en full maskin tvätt i tvättmaskinen. William tog ett bad och jag styrde med annat, så det känns som vi fått upp ett rejält tempo alla redan :)

Har ett par saker kvar att fixa innan jag kan få ro i kroppen, men sen är vi startklara :) Vi får se vad klockan blir, och om vi får sällskap eller inte. Är vi kvar i stan vid fyra-fem åker vi och hämtar upp Fredrik på jobbet innan vi åker hem och tar helg :) Efter det kommer jag göra mig strandsatt i soffan hos mamma och pappa, för det är där kvällen slutar för vår del :)  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0